Sedanurce Şehir hastanelerinde gebe yanında refakatçi alınmıyor sadece bebek ve anne oluyor deniyor doğru mu
Zinnureynn Sedanurce ankrada aliniyormus dogumyapan herkes oyle diyor sanci cekerken bile biri olabiliyormus yaninda ama diber sehirlerde nasildir bilmiyorum
Naazli Sedanurce ben ıspartada yaşıyorum. 15 gün önce bi arkadaşım şehir hastanesinde doğum yaptı. Sancısını tek başına çekti kimseyi almamışlar. Sonrasında yanında bir kişi kalabilir demişler
sheyda1991 Sedanurce İstanbul çam sakurada alınıyor doğum ve sezeryan sonrası. Sadece o esnada yanına kimse alınmıyor
sheyda1991 Woman3535 sancı sırasında alınıyor ancak doğum başladığında çıkarılıyor. Yani çatala gelme durumunda ve ameliyathanedeyken