Kızlar 18+2yiz 3-4 gündür sırtım çok ağrıyor sağ sol sırt üstü hiçbişekilde rahat edemiyorum otururkende ağrıyor hep sol taraf sırt bölgesi normal mi acaba dün kontrolümüz vardı bebeğim soldada değildi plesentam aşağıdaydı biraz yukarı çıkmış tamamen çok şükür erken doğum riskin yok dedi doktorumuz sadece kasılmam çıktı galiba o yüzden ağrıyor sırtım magnezyum verdi kasılma için süt içmeyi artır dedi normal bi durummuş böyle olan varmı