Mervemir benim de öğle canım ama ishal pek uzun sürmedi 4 gündür çekiyorum vallah 4 gun once sabah 1 defa oldu diger ağrılarım gaz sancısı gibi ne yesem midem bulaniyor ve bağırsaklarim da ses geliyor kasiliyor sanki bagirsaklarima düğüm atiyorlar halen öğlegim ne yapacam bilmiyorum ya