Kızlar ben adetimden 6 gun once erken gebelik testi ysptim amaa sonradan asiri silik cizgo gördüm neyse 2 gun sonra tekrat yaptim cikmadi birsey ve o gun kahve karışık lekelenmem geldi tabiki ben adet olduğunu düşündüm ama 2 gun surdu normalde adetim 4 gun falan surer acaba yerlesme kanamasimi yasadigim eger oyleyse testte cikmaz miydi boyle olan varmi aranızda