Elif7221 Kızlar çok kilo almamama rağmen 34 haftadan sonra ayaklarım davul gibi resmen ki ben çok hareketli bir insanımdir yerimde durmam yürüyüş yaparim ama artık çok rahatsız ediyor bu durum yere basınca ayak tabanım yanıyor karincalaniyor. Bana hafifletecek bi çare bulun lütfen 🙏
Hande1 Elif7221 dinlenmek :) bolca su tuketmek.ayaklarini yatarken yukariya kaldir kan dolasimin artsin. Gun icinde yuruyuslerine devam et ama uzun sure ayakta kalip is yapinca cok sisiyor
Dilara0638 Elif7221 bol su iç tuzlu yeme ayaklarının altına bişey koy öyle yat şişlikler iniyor yüksekte kalınca
Tugbacelik2508 Dinlemekten ve baharat ,tuz ,şekeri kesmekten başka çare yok doğumdan sonra 4 ve 6 hafta içinde kayboluyor ödem. Bende de var çok lanet bir durum. Sıcak daha çok tetikliyor bu arada