Kizlar 38+2 günlük hamileyim dr gittim bebegin suyunun azaldigini soyledi yatis onerdi dogumu baslatalim dedi normal olmasa sezeryan olursun dedi ama nstde bebeginin kalbi normaldi hareketlerinide hissediyorum bende kabul etmedim yatişi sancimi bekliyim dedim benim durumumda olan var mi korkuyorum ne yapmam lazim