Nazlicagin Kızlar 36 haftadayım sırtım belim çok agrıyor batıyor sanki tavsiye edebileceğiniz bişeyler var mı rahatlatır dediğiniz şimdiden teşekkürler
MelisaMila Nazlicagin Ben de 36+1 im. Doktor dikloron jel yazdı bana sırt ağrım için bir de parol. Ama doktorunuza danışın siz yine de. En zor zamanlardayız artık. Ağrılar daha da artmaz umarım
Kaderx Nazlicagin 37+4 bnimde bel ağrım oluyor egzersiz iyi geliyo belime ve sıcak duş o anlık rahatlatiyo
Nazlicagin Babymoomy bnde duşa gireyim o zmn bugün kontrolde bebek hazır artık defi doktorumuz istediği zmn gelecek dedi hayırlısı bakalım 🙏