melahatozkan Sevgili yeni anne adayları ve diğer anneler cevaplarınızı bekliyorum ✅ Arkadaşlar ilk hamileligim sizce doğumu hangi hastanede yapmaliyim? Sizin tercihiniz ne olacak?
melahatozkan melahatozkan irem_altun74 Şuan özel hastane ye gidiyoruz bakalım doktorumuz da çok iyi ilgili ama zaman ne gösterecek ileride bilemiyorum
Nazlii__ melahatozkan benimde ilk gebeliğim hamile kalmadan önce çocuk düşüncesiyle gittim devlet hastanesine gitmez olaydım açıkçası nefret ettirdiler sonrasında özele gittim 3 aylık hamileyim ve çok şükür doktoruma güvenim sonsuz gözüm hiç arkada kalmıyor o yüzden özel hastane tercihim 🍀
Naazli melahatozkan canım maddi durumun el veriyorsa özel hastaneye git bence. Özellikle ilk doğum olduğu için
Hamisse İmkan varsa özel hastane diger bölümler icin devlete giderim ama kadın doğum icin imkanları sonuna kadar kullanıp özele gitmek tercihim 😌
Gzmduru melahatozkan Özel hastane tabikide ben izmirde yaşıyorum ve hiç bir devlet hastanesinden memnun değiliz heleki bu pandemi döneminde daha da feci olmuş en güzeli özel haytım benden tavsiye ha bide devlette hemşireler sana bağırıyo çağırıyo yapmasaydın bizmi dedik yap die hakaretler ha tabi bilemem benim dilim çok yandi devlette ön yargım çok var ölümlerden döndüğüm için ben annem devlete karşı alerjim var😡