ZeynepP62 doğuramayacağım diye bişey yok yüzyıllar dır kimsenin içinde kalmadı bebeler böyle düşünüp kendinizi strese sokmayın hatta bence hiç düşünmeyin kimler kimler doğurdu bunun normal doğal olan bişey olduğunu ve vücudunuzun buna programlı olduğunu unutmayın güzel şeyler düşünemiyorsanızda başka şeylerle meşgul olmaya çalışın bence.