Lilayla canım büyük ihtimalle doğum pozisyonu alıyor o yüzden o kadar sert baskı yapıyor. Seninle aynı haftadayken bildiğin canım acıyordu hatta anneme dönmeye başladı galiba falan diyodum kontrole gittim baktık dönmüş. Şimdi 35+4 olduk ikinci gebeliğim benim ki de o kadar hareketli ki artık uykuyu unuttum diyebilirim. Ve doğum sancısı kasılması falan öyle bebeğin hareketli oldugu zamanda olmuyor bebeğim hareketini çok az hissediyorsun sadece anlamsız bir ağrı ve vajinaya baskı oluyor belden kasıklara doğru vuran .