Canan123 27 günlük bebeğim kasık mantarı oldu. Krem de kullanıyorum ama daha balka napabilirim başına gelen var mı?
Bilmer Canan123 benim kızımda 3-4 haftalıkken olmuştu mantar kremiyle geçti ama doktoru normal gecede altını ıslatıyo ve ıslak kalıyo sürekli kullan kremi demişti çok şükür bi kaç haftadan sonra geçti korkulacak bişey degil merak etmeyin geçiyor