Hulyaaaa Burcum94 doğum. yaptım.bugun brzdan ilk.yuruyus için kalkacam. Deli gibi kahve icmekten uykum kaçtı 😅
Hulyaaaa Burcum94 Sagol kuzum çok şükür iyi geçti ama bebgin yoğun bakımda erken doğduğu için solunum sıkıntısı yaşadı. Birde yavrum iki gün susuz kaldığı için morardı hafif doğumdan snra şuan coknsukur düzeldi solunum dan dolayı sanırım on gün kalır
Zhra4242 Afide__ Benimkilere artık birşey fayda etmiyor ya 5 6 dişim çekilcek 6 hafta kaldı doğuma 😭😭