Kizlar ben bebegim icin post acmistim emmeyi birakdi 6 aylikken bende sagip veriyordum 8 aya kadar sonrasinda yara icinde kaldi goguslerim bildigin kan akiyordu sutun icine hamileyim bide o yuzden bide kesmek istedi. Neyse ben bebegime neler verebilirim ne yaparim yazmistim kimseden pek ses cikmamisti şokdaki inek devam sutu almistim sadece gece 1 kez bide sabaha yakin 1 kez veriyordum bugunde dr a gittigimde dr kesinlikle onu kullanma aptamil al dedi bebegin bagirsaklari kanar dedi eşime al diyordum gidip mama aliyordu devam sutu yerine 3 kez aldirdim en son dedim ben aliyorum bana dedi paketi cek at alayim bugun aldi lutfen sizlerde 1 yasindan once sakin vermeyin bebegimin kanindada enfeksiyon cikdi habire ne versem kusuyor dr bide 9 aylik olmus yemeklerine az bi miktar tuz koy normal yemeklerindende verebilirsin iste( cilek,bal,yumurta beyazi,domates verme ) bunun haricinde ver herseyden dedi