Selamunaleyküm arkadaşlar, Allah buradaki tüm annelere kolay gebelikler ve doğumlar nasip etsin. Ben Beylikdüzü’nde oturuyorum. Annem Pendik’te yaşıyor. Burada ilk iki muayenemi yakında bir hastanede oldum ancak doktorun ilgisizliği ve soğukluğu beni itti. Annem 2005 yılında Pendik Hospital’da Hale Kayıran adlı doktorla erkek kardeşimin doğumunu gerçekleştirmiş. Çok memnun kalmış. Bu doktor şu an Yüzyıl Hastanesi’nde görev yapmakta. Bir kez muayene gittim, memnun kaldım. Güven de verdi açıkcası, samimiydi de. Doğuma kadar aynı doktorla ilerlemek istiyorum. Hale hanımın googledaki yorumlarını okudum, genelde herkes çok memnun. Sadece çok yoğun bir doktormuş, çok fazla hastası varmış. Ancak Yüzyıl hastanesinin doğum yorumları kötü ve birkaç tane de Hale hanımla ilgili kötü yorum gördüm. Doğuma 3 hafta kala annemde kalacaktım ve bu hastanede, bu doktorla doğum yapacaktım Allah’ın izniyle. Yaşım genç, 21 yaşındayım, ilk gebeliğim ve hamileliğim gerçekten zor geçiyor. 13+4 haftadayım ve bulantılarım, kusmalar, halsizlik, bel ağrısı hayli fazla. 3 kg almıştım onu da geri verdim. Hamilelikten önce spor eğitmeniydim ve milli sporcuydum. Aktif bir spor hayatım vardı. Boyum ve belim uzun, bacaklarımı sıfır açıyorum. Bunların doğuma katkı sağlayacağını düşündüm ama yanlış düşünüyor da olabilirim yanlışsam lütfen yadırgamayın. Yeni yeni araştırmaya çalışıyorum. Bilinçlenmek için kitaplar da aldım, inşallah okuyacağım. Yani uzun lafın kısası vajinal doğum yapmak istiyorum ve birazcık korkuyorum. Her şey Allah’tan, zorunlu sezeryan olursa yapacak bir şey yok ama elimden geldiğince çabalamak istiyorum. Doktor ve hastane seçimi de çok mühim. Bu yorumlar kafamı çok karıştırdı. Aranızdan bu hastanede doğum yapan veya Hale hanımın hastası olan arkadaşlar varsa bana cevap verirlerse çok mutlu olurum. Buraya kadar okuyanlar varsa da Allah razı olsun, Allah hepimizi sağlıkla evladına kavuştursun inşallah. Forumdaki yazıları sık sık okuyorum, buradaki samimi ortamı görmek de beni çok mutlu etti. Allah herkesin gönlüne göre versin.🥰❤️