Kizlar heyecan yapiyorum doktorum 35 haftadayken muayenede bebegimin kilosunu 2.800 demisti iri bi cocuk demisti kendimde sorunla alakadar norrmal dogum yapamiyorum sezeryana alacaklar simdi 37 haftadayim ama 35 haftadan sancilarim basladi muayenede bebek tam asagida denildi doktorum 37+4te sezeryana alacak kendisinede sordum erken olmazmi olmaz dedi ama endiseliyim bu haftada dogum yapan varmi?