Kızlar Meryem Ana Eli Otunun nasıl yapılacağını tam bilen varmı? Doktora sordum bilimsel olarak açıklaması yok inanıyosan yap dedi, ben tabiki inanıyorum.
- Meryem Ana Eli Otunu ne zaman suya koymalıyız? (Hamileykenmi suya koymalıyız yoksaaa…? ~ Hamileyken koycaksak kaçıncı haftada koymalıyız?)
- Suya koyduğumuzda içine hangi duâları sureleri okumalıyız?
- Ben yapamazsam eğer benim yerime başka biri suya koyup okuyabilirmi? Yada suya ben koysam telefondan açıp okunsa o da olurmu?
- Otu koyduğumuz su dan içmelimiyiz? İçersek zararı olurmu? , yüksek oranda hormon içeriyomuş. İçmeliysek ne kadar içmeliyiz?
- Otu ne zaman su dan çıkarmalıyız?
- Su dan çıkardıktan sonra ot çöpe atılırmı? Yada ne yapmalıyız? ~ Suyu nereye dökmeliyiz?
- Sıcak suya mı soğuk suyamı yoksa öyle çeşmeden akan suya mı koymalıyız?
İnternetden çok araştırdım herkes farklı farklı şeyler yazmış doktor deseniz inanıyosan yap diyo çevremde zaten bilen yok bende dedim bilse bilse bizim kızlar bilir😇. Hakkınızı helal edin canlar çok oldu sorularım ama tam anlamıyla öğrenmem lazım doğum yaklaştı. Şimdiden herkese teşekkür ederim🙏🏻😊😇🥰💐.
Dalga geçip alay edecekler vs… lütfen yazmayın ben güzelce sorular sordum gerçekten bilgilenmek için😊.