esraakpnr cok gecmis olsun öncelikle. Bende 14 haftalikken covid geciridim. Aşı olmamistim o yuzden baya agir gecti. 10 gun hep yattim, nefes darligi, oksuruk, ve hayatimda hic yasamadigim agrilar (bas, bel, butun kaslar). Yurtdisinda yasiyorum ve burda kolay kolay hastaneye yatirmiyorlar. Oksijenimi olctum evde. 93-94 dusuyordu. Daha cok dusseydi hastaneye kaldirilcaktim. Tavsiyem: udi hindi yagi, bol bol su tuketin, ihlamur limon ve zencefil caylari. Sabredin. 10 gun hicbir duzelme yoktu bende cok umitsiz oluyor insan ama sonra aniden duzeliyor ve ayaklaniyorsunuz. Insallah en iyi sekilde atlatirsiniz. Zor olsada stres yapmamya calisin bebek icin onemli.