a8d merhabaaa yardımcı olmak istedim ☺️ mine hanıma göründüm muayene oldum eve ilgili ama cihazı ve imkanları kötü açıkcası detaylı için gittim burda yok dedi başka yerlere yönlendirdi 😳 kesinlikle yakındoğu cihazları ve doktorları için öneririm, ben detaylıyı şeker ölçümü falan orta yaptım şeker için ücret almadılar bu arada muayene ücreti alındı tek. Ben 33 haftayım inşallah doğum için özlen hanımla görüşcem 🌼