2prens-annesii Amineninannesiii Bu postu sanki dün açtım gibi bende açmıştım son 99 diye 🙈 bundan sonrası çok çabuk geçiyor bayır aşağı iniyor gibi 😬 Benim son 25 gün kaldı bile 🤷🏻♀️
Busra2013 Amineninannesiii gecsın valla 20+3 kasık agrılarım sımdıden bel agrılarım sıdmıden baskamıs bebege bısı olck dıe cok korkuyorum dogurmak ıstıyorum
Busra2013 Amineninannesiii hareketlerını sık sık hıssetmıom kı hala gunde 2.3 oda ole sıdetlı bır tekme degıl ole pıt pıt seyırme gıbı
Amineninannesiii Busra2013 1 2 haftaya netleşir canım benimki de öyleydi şu an toplandığını bile hissediyorum
Asyamveboncugum Bende sizle ayniyim bakalim son 99 tabi sezeryan olacam yinede 2li rakamlari gördük Allah’in izniyle