SuperMomm 3seldaa bende 6.ayımdayım coğu şeyi aldım kıyafetler nerdeyse bitti.kendime alıcaklarımı sona bıraktım
Dmlkdr 3seldaa bence başlayın yavaştan gün geçtikçe ağırlaşıp daha çabuk yorulcaksınız herşey sürekli pahalanıyor sağlıklı doğumlarımız olsun inşaAllah🤲🏻
incimercan 3seldaa ben 7. ayımda başladım alışverişe. İnsirimleri takip edip fiyatları düştükçe alınmalı bence. İhtiyaca göre indirimlerden aldım hep, doğum sonrası da alırım diye abartmadım alışverişi
Cotanakk Neyden ne kadar alınmalı ne alınmamalı ne mutlaka olmalı bunlark bilemediğim için ben de hala hiçbir şey almadım nerden başlayacağımı bilemiyorum
MerveNur- 3seldaa bence çoktan başlanmış olmalıydı 🤭 ben 10lu haftalarda başladım 26dayım çoğu şeyi bitirdik keyfi şeyler kaldı. Çok masraflı sona bırakmak maddi açıdan yorabilir fiziki olarak da tabi
Didemmmmm 3seldaa 6. Ay da yavaş yavaş başlamıştım ben . Şuan 34. Haftadayım tüm kıyafetlerini yıkayıp ütüledim. Hastane çantamızı da yavaş yavaş hazırlıyorum.
Tuba_2013 6 bucuk aylik olduk 2. bebegim sanki ilkmis gibi inanin ne alacağım hic bilmiyorum indirimden bez aldik islak mendili aldik annem yatağını abim bebek arabasini alfi baska bsy almadık beynim durdu neler alınması lazım hic bilmiyorum 🤷♂️