Merhaba kızlar ben 28+3 oldum ilk gebeliğim ve haliyle heyecanlıyım yarın kontrolüm var hem kan uyuşmazlığı iğnesi yapılacak hemde kontrolümü olacağım fakat hep özendiğim şeyi istiyorum hani bebeğin yüzü olan fotoğraflar varya onu hem merak ediyorum hemde istiyorum özel hastaneye gidiyorum bu arada yani oluyor mu olur mu acaba fotoğraf 🤰😂