20 haftalık doğum yaşadımı acaba
Geçen doktoruma biraz ağrılarım var dedim erken doğsa Yaşar mı dedim 27 haftalıktım dedi ki şu an tıp baya ilerledi 20 bile yaşatılabiliyor dedi bol bol dinlenin asla eğilmeyin uzanmayın
Duş alırken kaslarınızın gevşememesi için çok sıcak yıkanmayın ılık olsun suyunuz 🙏
İdrar söktürücü bitkilerden uzak durun aşırı sıcak ortamlar da bulunmayın çok cafein tüketmeyin. Beraberlikten mümkün mertebe kaçının doktor da söylemiştir sanırım unutmuş olma ihtimaline karşı erken doğum riski olanlar beraberlik yaşayamıyor şayet olursanız da haftalar ilerledikçe olun ve erkeğin meni (sperm) gelmesine izin vermeyin sperm de doğumu tetikleyici ve gevşetici mi ne madde varmış