gltm karnımda sol taraftan sağa sola aşağıya doğru sertleşiyor ordan oraya karnım yumuşuyor sonra tekrar sertleşiyor bi taraf taş gibi böyle deymeden de hissediyorum sertleşirken ben bağırsak falan hareketş gaz düşünmüyorum çünkü belli olurdu öyle olsa ama bebek gibi ya yaşayan var mı
Esrasena gltm Kaç haftalıksınz ? Bazen bebekte öyle toplanıp kasılıyor bende 19 haftayım aynısını yaşıyorum
miranbeyinmothersi gltm ben 21 haftadayım bebeğimi hala hissetmeyen sadece iki kere kalp atması gibi 21 hafta hisseden biri olarak söylüyorum. 17 haftadan beri göbek bölgemde onu hissediyorum elimi koyunca sanki bebek sertleşiyor dönüyor gibi geliyor bilmiyorum ilk olduğundan ama hendende oluyor ve kasılıyorum
gltm Esrasena doktoruma yazdım duphaston al iç dedi 2 tane yarın sabah gel dedi ilaca baktım düşük için heralde korkuyorum
Nur06sena Esrasena onun bebek olması biraz imkansız gibi. Çünkü 19 haftalık olsa bile çok küçükler öyle şeyler yapamazlar. 🤔
Nur06sena teletabi Bebeğin toplanıp sertleştiğini hissetmek için çok erken haftalar. Bebeği hissedebilir ama pıt pıt yani. 20 lerden sonra net hissediliyor 30 larda toplanıp dertleşiyoruz. En azından benim öyleydi.
Esrasena gltm kontrol etmeden neden ilaç iç diyorki,benim bugun hareketleri güzel,tepki veriyor elledğimde.Yani normal bunlar,benim 2. Gebeliğim.İlerleyen haftada artıcak,çocyk kendini bi tarafa toplayıp sivri çıkıntı bile olabliyor,korkmayın ☺️
gltm Esrasena ya evet öyle oluyor ama kasılmalar oldu bende sık sık ordan oraya yoksa bazne bi yerde toplanıp sivrileşiyır normalde
gltm Esrasena evet o oluyor ayakta bazen toplanıyo falan da durmadan cok olunca sağdan sola soldan aşağı falan korktum bi de enfeksiyon varmıs yine o da etki edebilir dedi doktorum bugün ay bi de tetanoz oldum ağrısı nasıl azcık da sislik var
teletabi Nur06sena toplanıp sertleşebilir ben şuan 18+3 haftalığım mesela doktor kontrolümde denk geldi hatta tümsek gibi çok ufak bi settlik oldu serçe parmak kadar belkide ufak biyerde doktorum baya hareketli olucak belliki dedi. Herkeste farklı hissedilir mesela oğlumda hiç yaşamadım böyle bişey ilk haftalarda. Zaten 20 de hissetmiştim. Ama dediğim gibi içeride okadar aktifler okadar şekilden şekile giriyorlarki biz ufaklar diye düşünsekte mümkün olduğunu söyledi doktorum. Hissetme haftası kişiden kişiye değişir tabiki. Ama sizin dediğiniz 30 da netleşiyor olayı şu. Hergün belli sayıda hareketleri olması gerekiyor. Olmayınca endişelenmeliyiz ama küçük haftalarda hateketler düzenli olmuyor bi gün oluyor bi gün olmuyor bu normal. Bebeğin küçük haftalarda da kendini bu şekilde belli etmeside normal🤗