Yrndgn 6haftalık hamileyim kahverengi akıntım oluyor, bazen yoğun bazen damla progestan kullanıyorum. Normal mi bu haftalarda ki akıntılar
prensesafra1_ Yrndgn benim 6. Ve 8. Haftada çamur gibi lekelenmem olmuştu. Progesterpn vermişti doktor ve yatış. Fitili kullanmadım ama 3 aya kadar yattım sürekli şuan 29+4 olduk bi sorun yok şükürler olsun🌸
2melekannesi_ Yrndgn kanama normal değil tabiki ama her kanama da tehlikeli değil bazısı zararsız oluyor geçiyor progestan ve bol bol dinlenin çok ayakta kalmayın inşallah geçer gider hayırlısıyla 🤲🏻
Yrndgn irem_altun74 bilemiyorum ara sıra adet ağrısı gibi hafif ağrılarımda oluyor , korkmalımıyım acabaa
Yrndgn prensesafra1_ bende bol bol dinlenip kullanıyorum🙏🏻 maşallahhh Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin prensesafra1_
Sultanii Benimde öyleydi doktor düşük tehlikesi dedi korkutmak istemem ama doktorunuza danışın. Bana progestan ve haftalık iğne vermişti 3 ay boyunca kullandım hareket yolculuk vs yasaklamıştı çok şükür şimdi melegimle 28. Haftaya geçtik