Kizlar bebegim 9 aylik ve 10 gundur aşiri kusmasi vardi eşime diyordum gecistiriyordu devlete randevu aldim onu bekle diyordu en son dayanamadim ozele goturdum tum harcliklarimi verdim bebegim daha onemli kaninda yuksek oranda enfeksiyon cikdi covid gibi dedi bunun ilaci yok artarsa bu durum oksuruk ates olursa direk gel dedi sakin bekleme dedi eşime kalsa hala goturmeyecek ne var normal yapiyor bebegim kilo vermeye basladi ne versem kusuyor yavrum oyle kotu durumdayim ki cok uzuldum bu duruma hamileyim 2 aylik tek basima sabahdan aksama kadar hastanelerdeydim kendi bacisi anasi bisey desin kosarak gider evlat bu ya vallahi sinirden aglayasim geliyor kendisinin umrunda degilmis gibi eve gelince bebegine sarilip birakmiyor ama bisey oluncada cocukdur gecer yapiyor bumu baba olmak benimde zoruma giden bu bacisi bisey desin anasi bisey desin koşuyor onlar canda benim evladim ney 10 gundur neler cekdim halada bekleseydin diyo