Kzlar aşırı kaşınmaktan doktora gittim. Karaciger nzimlerim yukselıyor 40 çıktı doktorum çok yüksek değil ama sınırda dedi. Dahilyeye gittim ultrason cektirdi safra kesesi vs her sey normal . Gün verdi tekrar gideceğim. Her şey normalse neden yükseliyor ki ya? Gebelik kolestazı icin erken demişti 21.haftadayım daha başına gelen var mı ya da bilgisi Olan