Ya Derincede oturmuyorum ama bu konuda bilgim var diye yazmak istedim. Benim annem de sanırım bahsettiğiniz ebelerden😅 Yani bizim eve yıllardır çocuğu olmayan bir sürü kadın gelir , annem onların karnını ovar yani onun deyimiyle yanlarını alır. 12 yil hic çocuğu olmayıp simdi 3 tane çocuk yapan bile var. Kesinlikle parayla yapmiyor bu işi.Tamamen Allah rızası icin. Hani sarlatanlik falan gibi algılamayın. Ama tabi önce doktora gidip baska bir sorununuzun olmadığından emin olmalisiniz. Sonuçta bu da zararsiz bir yöntem. İlac vb birsey yok sadece masaj şeklinde bir islem. Mesela göbek düşmesini de herkes bilmez doktorlar dahil. Ama boyle birsey kesinlikle var ve yine gunlerce aci ceken insanlarin gobegini aldirinca 10 dakikada iyileştiğini de gördüm. Bunlar unutulmamasi gereken kadim bilgiler bence.