Kızlarrr bugün ishal olmuşum ondan mı yoksa doğum belirtilerimi bilemedim ilk gebeliğim 35+2 günlüğüz belimin aşağısınfa ağrı ve uyuşmalar var arada vajinamada çok sert ve keskin ağrı giriyor saniyellik birde sanki adet olacakmışım gibi ağrılar oluyor bunlar doğuma hazırlık mı anlamadım benim gibi haftasında bunları tecrübe eden anneler oldu mu merak ediyorum şimdiden teşekkür ederim cavaplarını için