IlaydaHakan59 39+4 teyiz bebeğimin kalp atışları sınırda serum taktı doktorum ama hala çok hareketli sizin başınıza geldimi acaba böyle birşey ?
mutlugebeee IlaydaHakan59 anladım, zamanınız da iyi ben olsam riske atmam, düşük kadar yüksekte riskli diye biliyorum düzelse bile yeniden yükselme ihtimali varsa iyi takip ettirin derim🙏🏼
elifenes20 IlaydaHakan59 canım o kadar beklemişsin sona gelmişsin inan ben olsam asla en ufak bir tehlike bile varsa doktora bırakmaz direk sezeryana alması isterdim tabiki senin karar ama sonuçta haftanı doldurmuşsun iyice takip ettir ihmal ettirme
elifenes20 IlaydaHakan59 sağlıkla rline alırsın inşallah canım rabbim sağlıkla kavuştursun evlatlarımıza