fatmaesra ilk haftalar öyle oluyor bence gazdan dolayı vücut kendini hamilrliğe hazırlamaya çalışıyor. Benim 7 8 haftalıkken karnım vardı. Gazdan ibarettim o zamanlar 😅 10. Haftadan sonra kayboldu. Şimdi 17+2yim. Bu hafta çıkmaya başladı. Hatta 15.haftada iyice gebelik öncesi halim gibiydim bebeğe bişey oldu sanmıştım. Kişiden kişiye değişir bence genelde 3.ayda çıkıyor çoğu kişinin.