Ece_2 Kızlar 38+3 deyiz hala daha içime sinen bir isim bulamadım. Bu zamana kadar asel duru demiştim ama pek istemiyor gibiyim daha kibar,nazik,kulağa hoş gelen bir isim arıyorum önerebilir misiniz acaba ?
nurrrr9897 ben kızım olursa ismini Alin koymak istiyorum sende düşünebilirsin anlamıda çok güzel kibar naif parıldayan ☺️
Keho2626 Ece_2 ben kızım olursa lina koyacağım çok hoşuma giden bir isim 🌹anlamı cennetteki yumuşak hurma ağacı anlamı da güzel ve kuran da geçiyor 🥰