Dunyabebek Merhaba plasantanin aşağıda olduğunu öğrendim 22. Haftada şuan 27 haftadayim hala aşağıdaymis. Rahim ağzının tam kapalı olmadığını söyledi doktor. Bu şekilde doğum yapan varmı kaçıncı haftada doğum oluyor genelde? Erken doğum olacak diye korkuyorum
_sena_ Dunyabebek canm hiç korkma benmde asagidaydi sonra kenara cekildi ve normal doğum yaptım bi sorun yasamadim 38 de dogum oldu