yavuzhan1707 Medine21 hayır degil 🥰 ben her gittiğimde normal ve renkli görebiliyorum 
Selcans SevilayAkgz_27 detayli ultrason ve renkli ultrasonun ciktisi ayni icerik farklı dediginiz gibi. Ama 16+4′e kadar kendi doktorunuz renkli gostermediyse ya makinesi uygun değildir ya da o da detaylı ultrasonu kast etmistir. Çünkü ben 11.haftadan beri hem renkli hem siyah beyaz goruyorum ek bir ucret odemeden. Detayli da farkli bir ucret odedim. Medine21
Medine21 yavuzhan1707 Işte doktora söyledim ama dediki seni başka iyi bir doktora gönderecem sanırım bu yeni çıkan 3 boyutlu olanından iste gecek ayın 13 gidecem çok merak ediyorum
Eda-00 Bana hiç vermedi erken olduğu için sanırım. Yani talep etsek ileride ücret yansımayacak o zaman
Petyynut 11.haftadan beri hem renkli hem siyah beyaz şekilde gösteriyor doktorum özeldeyim renklinin ekstra bir ücreti olmadı
SevilayAkgz_27 Doktorların renkli ultrason dedikleri ayrıntılı ultrason olarak geçiyor kızlar oda 20. Haftada yapılıyor ve ben ücretli diye biliyorum