esraburcak9296 29 haftalık hamileyim. bebeğimin sağ kalp kapakçığı gelişmemiş maalesef riskli de bi hastalıkmış. doğar doğmaz ameliyata alınma durumu var bu yüzden çapada doğum yapmam gerekecek. orda doğum yapan var mı acaba çok korkuyorum da ben