2anneoluyorum Kızlar böyle bı sorun yaşayan oldumu hicbirseyim yok sürekli oksurup altıma kaçırıyorum 1 hafta oldu nerdeyse hala geçmedi deli olucam internetten baktım bazı hamilelerde oluyormuş 14+4 oldum böyle sorun yaşayan oldumu
M-r-v 2anneoluyorum bende aynısını yaşıyorum şu an canım Bi çözüm bulamadım. Şimdi 29 haftalık ama rahat iki aydır öksürük var
Ufuk 2anneoluyorum Ben 2haftadan beri kuru oksuruk var bende bazen öksürürken kaciriyom altıma 35+3haftalik
2anneoluyorum Btltncy soğuk algınlığı olabilir ama nerdeyse 15 gün oldu hala geçmedi test verdim covid değilim negatif çıktı
Sultannn3327 Bende de dün kuru öksürük vardı havluyu ütü de iyice ısıtın gogsunuzun ortasına koyun rahatlatiyo benim burnum da tıkalı havalar değişti ya usutmus de olabiliriz