13 haftalık hamileyim bir haftadır dayanmaya calisiyorum ama dis agrım durmuyor basima vuruyor. Kanal tedavisi olan disim agri yapiyor doktoruma sordum tedavi olabilirsin dedi ama yine icim bi huzursuz dis tedavisi olan var mı ? Tedavinin bebege bir zararı olur mu 😞