ozgekuzey Sebnem23 Bende bademcik var hemde. Dış etlerin şişiyor ağrıyor bazen dişlerim dibine sarımsak koyuyorum birde sarımsak kaynatıp sarımsak suyu içiyorum
Dilmur Biraz sirkeye su katıp içine az da tuz koyuyorum. 2 gun önce o kadar çok ağrım oldu ki başım ağrıdı ve geçmedi bir türlü gargara şeklinde dişimin üzerinde tuttum. Sonra tuz sürdüm ağrıyan dişime. Çok şükür geçti. Kesinlikle tavsiye ediyorum gargara yapın agrıyan dişinizin üzerinde biraz dursun. Geçmiş olsun🥰
Esrasafak34 Karanfil yağıııı !! Aninda çözüm, benim dolgular dusmeye başladı 3. aydan sonra. Karanfil yagini iciyorum resmen, baska carem yok ve cok cok ise yariyo
Ederen Sebnem23 bi yer agriyinca hepsine vuruyor benim kulaga bile vuruyordu dun 8 9 senelik dolgu disimin komun en dibinde bi kok unutulmus ilitihap olmus o kuruydu bi sorunu yoktu dolgu kirildi ucundan hafif basladi etimr dolgu baski yapiyir icinden bildigin civi gibi agri batiyordu bu sefer tum dolgulara curuklere agri atti konusamiyordum karanfil 2 tane koydum bekledim bayagi hafif dindirdi eger dindirmeseydi kizimin diş jelini surecektim
Sebnem23 Ederen geçmiş olsun canım ben doktora gidemiyorum covid oldugum için olmasaydim giderdim ama gerçekten tsk edrim öneriniz için