Minigimibekliyorum yok benim tüp bebek değil ama ense kalınlığı iyi, burun kemiği mevcutsa korkmayın. Sonuçta bilgisayar ortamında değerlendiriliyor oranlar, her laboratuvarda farklı sonuç verdiğini de gördüm. Tabi ki bir risk vardır ama kesin değil sonuçta bunlar tanı değil tarama testi. Bir de size raporu vermemesi saçma geldi belki de yüksek bile değil isteyebiliyorsanız isteyin raporu başka doktora da gösterirsiniz. Ben 14. Haftamda öğrendim hemen bir perinatoloğa gidip erken detayliya girdim size de tavsiye ederim kendi doktorunuz dışında mutlaka başka bir doktor görüşü alın. Sağlıklı güzel doğumlar diliyorum hepimize 🤲🤲