mammaaa33
mammaaa33 merhaba, öncelikle hiç panik yapma benim doktorum çok sık karşılaştıkları bi durum olduğunu belirtti ilaçla kontrol altına alınabiliyor. benimde yaklaşık o haftalarda tsh yüksek çıktı doktorum hemen ilaca başliycaz dedi, sabahları aç karnına içiyorum 10 gün sonra doktorumun istediği düzeye, ayda 1 kan verip kontrol ediliyor hamilelik sonuna kadar kullanacakmışım. Doktorun da mutlaka seni yönlendirecektir, bebeğine sağlıkla kavuşmanı diliyorum ❤️