Ben 7 kilo verdim ve hala da doğru dürüst beslenemiyorum ama en son iki hafta önce gittiğimde gayet iyiydi bebişim. İnşallah 16 da gideceğim tekrar o zaman da iyi olur 🙏🏻 Yiyememek üzüyor ama ne yazık ki hala prilama devam. Sabahları tost öğlenleri meyve bol bol, akşamları da yiyebilirsem azıcık bir yemek.