Bernako bende sabah kahvaltımı yapıp yemeklerimi yaptıktan sonra içiyorum 10 gibi iciyorum birde eşim geldiğinde onunla birlikte içiyorum yemekten sonra 8 gibi ara uzun oluyor gun de 2 fincan iyi oluyor sade içiyoruz normalde gun de 4 5 fincan tuketiyordum şimdi gun de 1 2 fincan doktor da 1 2 fincan kafi demisti ☕ Benimde eşim yıllardır mutfaktan anlıyor mutfak olsun ev işleri olsun yardımı cok dokunuyor bana balik et tavuk sakatat turu olsun esim cok yapar, ailesinden öyle görmüş mutfağı da çok sever birlikte daha keyifli oluyor yemekler bende yapmayı çok severim misafir geldiği zamanda birlikte hazırlarız sunarız beraber toplarız ,yemek seçme huyu yoktur sabah işe ugurlarken sorarım istediği bir şey varmı diye hamilelik öncesi liste isterdim firmada çıkan ile aynı olmasın diye şimdi istemiyorum hamilelik döneminden bu yana , esimle biz balık tutmaya gideriz eşim çocukluktan balikci bizde 5 yıldır birlikteyiz 2 yıldır evliyiz akşamları ve hafta sonu değerlendirmesi olarak balığa çıkariz oltalarimiz var alırız sandalyeleri yanımıza termosa da cay sevgiliyken tekneyle çok gezmiştik ileride hayatımız bir tekne almak , şimdi hamilelik döneminde hafta da 2 kez balık, et ve et ürünleri tüketiyoruz eşim balık et tavuk çok sever yemek ayırt etmez mesela ben hamsice kızartma severim eşim buğulama sever iki türlü pişiririm ikisinide yeriz ya da somon olsun cupra olsun firina ataeaak yanina patates sogan domatss atarz ben ohye seviykrum dengeliyoruz birbirimjzi , yeşillik vs her seyi yer her akşam salatamız vardır mesela tursu da biber sever bende kornison severim ikisinide kurdum beraber de kurduk esimle , yemekte de çorba ana yemek yanına pilav makarna vs ya da pilav vs tuket8nce bazen çorba ve yemek yapiyorum salata çok sever her aksam yaparım yoğurtlu da eklerim bazen günlük yaparım bazen 2 günlük olur yemeklerim, zaman zaman ben et yemek istemediğim zaman eşime et yaparken kendime de yanına bir şeyler yaparım oyle dengelerim, yumurta da ikimizde cok sveeriz ben dahs cok sarisini yerim esim beyazi sever , hafta sonlari evde oldugu zaman hafta ici 8 7 calisiyor hafta sonu da evde olunca yesillikli bir kahvaltı yapıyoruz 🤗 bende minik kızımla yürüyüşe çıkmıştım gelince şimdi patates havuç kizarttim yanına yoğurt şimdi kahvemi yaptım içiyorum, dün balık yapmıştım bugünde arkadaşlarımız balığa davet etti pazarteside balık yemiştik haftaya balık yerine sebze vs yeriz öyle dengeliyorum haftaları