seydaomer Kızlar çatı kontrolü yaptı bugün doktorum ve 1buçuk-2 cm açıklık olduğunu söyledi. 40 haftaya kadar beklemez doğumun hazırlıklı ol dedi. Sizin 2cm açıklığınız kaçıncı haftada vardı ve doğum ne zaman gerçekleşti? Hiç sancım yok bu arada
M-r-v seydaomer benim ilk gebeliği de aynı o haftalarda öyle olmuştu canım Bi sıkıntı olmadı doğum yakındır ddediler ama gelmedi 😂42 de doğum yaptım hemde suni sanciyla 🤭
Merve2697 seydaomer kuzum bende şuan tam 36. Haftaya giriyorum doktorum 37 de çatı muaynesi yapacağını söyledi. Çok endişeliyim zor bir muaynemi çok fazla müdehale ediyor mu el ile☹️
seydaomer Merve2697 Benim 2. Gebeliğim ama bence 10 tane de olsa ilk gibi hissediyorsun canim ben hic zorlanmadim yani cok basit bi muayane ama kendini hic kasmamalisin eger serbest birakirsan baski bile hissetmezsin aci zaten asla olmuyo😊
M-r-v seydaomer inşallah vaktinde gelirler sağ salim bizi çok bekletmeden😂 ilk inde bekledik baya zorla suni sanciyla doğurdu k bakalım bu nasıl olacak 🤭