Sizce hangi isim Eflal Ayliz
Belinay02 ikisinin de söylenişi zor gibi 🙈Ama Ayliz daha güzel
Belinay02 Eflal 🥰
Belinay02 ayliz güzelmiş
Ayliz daha hoş gerçekten söylenişi de kolay
Ayliz daha güzel canım bencede