Safiye-can07
Bende 32. Haftada aldım raporu şuan da 35 haftalığım iş yerim her hangi bir bilgi vermemişti yatacağım şekil hakkında ama avansım yattı benim e devlette de rapor gözükmüyor,170 i aradığımda iş yerim 1 ekimde raporu işlemiş aslında eğer aylık olarak alacaksam avans yatıyor olması normal midir ki. Çünkü bu zamana kadar idari izinliydim hamilelik başından beri maaşımda sigortamda tam yatırılıyordu çalışmadığım halde. Böyle olunca e devlette rapor gözükmeyimce avansta normal yatınca kafam karıştı 😊