rileyss Szzs ben duştan sonra palmers’ın butter’ını kullanıyorum, onun dışında da sabah akşam lierac. ikisinden de memnunum 26+3teyim henüz çatlağım yok
ElifGuven Szzs ben bebek yağı sürüyorum inşallah işe yarar 2. Bu ilk bebeğimde çok çatlağım yoktu inşallah bunda da çok olmaz 😂😂
DrsKsmt Szzs Ben ilk aylarda badem sütü kullandım,bebek yağına geçtim sonra sebamedin çatlak kremini kullandım.Son 3 ay sabah akşam saf zeytinyağı sürdüm şimdi hiç çatlağım yok.Doğuma son 3 gün.Zeytinyağını tavsiye ederim
gonulcelen rileyss jokere baktım yoktu internetten de almadım ama bir takviye daha kullanmak istiyorum annem cok çatlamış umut fakirin ekmeği 😕 Önlem alim de ben şuan lierac kullanıyorum düzenli ama yeni yeni büyüyoruz bu markayı da duymustum dönüşümlü kullanmak adına deneyecegim
Efuli53 Szzs görümcem lierac kullanmıs 4kg bebek dogurmasına ragmen tek bir catlagı yok sahit oldum gösterdi. Bnde onu alıcam.
Miss gonulcelen ben dun uni baby mom bakım yağı aldım çok güzel içinde avakado yağı badem yağı var e vitamini icerikli anne bakım ürünü oldugu için zararlı birseyde yok aksam gelince hemen sürdüm yumuşacık yaptı biraz bunu kullanıcam beğendim
Kubraislekyay Miss kaçıncı ayda başladınız kullanmaya ben 2 aylığım şuan ama karnım sanki iple bağlı gibi sıkı karnımı hafif şişirsem çatlayacak gibiyim
Refish Ben aktardardan aldim biodermine diye icinde uc yag karisimi var. Ilk uc aydan sonra basladim. 38. Haftaya giricem. Bi catlak olmadi ama son haftalar olur mu bilmem. Vucuta gore degisiyormus catlak olusumu diye duymustum. Bir suru yag krem kullanip catlagi engelleyemeyenler olmus.
Mervesuat Szzs Canım bende lierac kullandım kaç kutu bitti 34 haftalık olucam çatlamaya başladı şimdiden vücut yapısına bağlı bence hiçbişey kullanmayıp çatlamayan da var
Miss Kubraislekyay doktorum 3.ayin basinda başla dedi bende ilk ozaman bebek yağıyla başladım o bitti simdi buna geçtim göğüsler bacaklara sürdüm daha geç baslayan da vardır illaki ama bende biraz gerginlik ve kuruluk oldu cildimde oyuzden başladım
Zulal09 Merhaba kızlar 🙋🏼♀️ Açıkçası bu çatlak kremlerinin çok fazla etki ettiğini düşünmüyorum ben çünkü kuzenimin eşi düzenli olarak kullandı hep çatlağı var 🙄 yakın bi arkadaşımsa sadece ara ara aklına geldikçe kullandı ama hiç çatlağı yok 🤷🏼♀️ Sanırım biraz bünye meselesi birde en çok su içmenin fayda ettiğini düşünüyorum hiç çatlağı olmayan arkadaşım günde 4 litreye kadar içiyordu 🙂 ha bana gelince 25 haftalık hamileyim banyo çıkışlarında bio oil sürüyorum sadece göbek ve bel kısmında henüz çatlağım yok ama basen kısmımda bi kaç kırmızı çizgi gördüm sanırım bende çatlağı fazla olan annelerden olacağım 🤷🏼♀️