Kızlar merhaba 20+2 hamilelik haftamdayım ama ultrasona göre 21+2 acaba tetanoz aşısını 1 hafta sonra olsam bişey olur mu ? Sizler kaçıncı haftanızda oldunuz acaba bu aşıyı ? Birde sabah 9 da yaptırıp aynı gün işe gitsem agrım olur mu yoksa agrıyı ertesi gün mü hissederim bilgili annelerimiz sizden yorumlarınızı bekliyorum