Mom59 Kızlar bacağıma yakı yapıştırmam lazım ama 28 haftalık hamileyim bir zararı olur mu kullanan var mı bu zamanlarda
Kumru_ Mom59 Doktora sormadan sakın killanma canım çünkü o yakilar ilaçlı. Ben bir kere kullandım ağır bir kokusu var hatta
Asyaveannesi36 Mom59 doktorunuza sormadan krem dahi sürmeyin ben geçen bir krem sürecektim kortizon var onun içinde asla olmaz dedi riske atmayın bence
Mom59 Asyaveannesi36 teşekkür ederim vazgeçtim kullanmadım cesaret edemedim dayanabildiğimiz kadar devam artık😀🙈
Mom59 Kumru_ huzursuz bacak sendromu var canım bende hamilelikte daha da arttı tek iyi gelen şey yakıydı ama onuda yapamıyorum geceleri uyutmuyor 🙈