xumsai Kizlar bu otu suya koyarken mi dua ediyorsunuz hangilerini okuyorsunuz.sonra iciyor muyuz napiyoruz. Bir de hani nisan geliyor suyun falan hani bi nevi abdestsiz sayılıyoruz dua ediyoruz yine. Biraz aklim karisti.
Esratrkgl 1tane yasin 3 tane ihlas 1 fatiha ve felak, nas okunup suya koyacaksin sancin geldiginde otu suya koyacaksin dogumdan sonrada cikarcaksin :)
Esratrkgl Hilal1234 kimin okuduğu önemli degildir sanırım ama suyundan bir iki yudum iciliyomus.. Önceden suyu okutup sancin gelince kendin suyun içine koyabilirsin ben öyle yapmayi düşünüyorum sayet sancı aninda okumak aklimiza gelirmi bilemiyorum :)
Esratrkgl Hilal1234 aynen :) rabbim saglikli sihhatli ve hayırlısı ile kucagimiza almayi nasip etsin kolay doğumlar olur inşallah :)