Kereminannesiiiiiii Hamisse canım bende pazartesi sezaryen olacağım spinal ve benimde ilk doğumum sadece bebeğinle kavuşacağın ilk anı düşün gerisini düşünme işin ehli doktorların işi gerisi. Anın tadını çıkarmaya bak inşallah güzel doğum olur hepimiz için 🤗💙
Alyabebekk tugce_sultan kalkana kadar çekiyosun o acıyı işte. Kalkıp derin bi nefes alıp minik adımlarla destek ala ala yürümen çok iyi olur senin için. Ben doğum yapalı 3 yıl oldu ama hala dün gibi aklımda o anlar acılar 🥴 şmdi 4 ay snra yine sezaryen olacağım
yarencaliskan tugce_sultan ilk gece malesef öyle geçiyor canım bol bol yürü sabaha birşey kalmayacak göreceksin tülbent gibi birşey varsa karnını bağla korse varsa korse tak daha rahat yürüceksin
yarencaliskan tugce_sultan birde ben de yataktan zor kalkıyordum sandalyede oturdum bütün gece hem kalkmam kolay oldu hemde ağrılarım hafiflemişti