Ozie1993 Anneler 35 haftalık hamileyim kalbim darlanıyo karnım aşırı kasılıyo nefesim düzensizleşiyo o an sanki sırt ve bel ağrılarıda arttı bu ara 😪😪😪yaşayan varmı bu gibi durumları
HavvaGuzey Ozie1993 valla ben 33 ama durum aynı. Halk arasında derler ki anne ile bebek birbirinden iyice sıkılmazsa doğum olmaz bunlar onlardan yani doğum yaklaşıyor karninizda bebek sıkılıyor dışarıda siz
yildiz_07 Ozie1993 Maalesef öyle 38 oldum 34 den beri böyle artık doğurmak istiyorum çok yoruldum nefes alamamak gece uyuyamamak çok zorluyor artık ama az kaldı inşallah hepimiz mutlu sonla eski halimize geri dönücez🤗
secoz Ozie1993 35+0 bugün ilk defa bu dediklerini yaşadım o kadar çık kasılmam oldu ki doğurucam sandım
zynp45 Ozie1993 aynıyız canım seninle.Bende de aynı sıkıntılar var.Sırt,bel ağrırı o biçim.Midem sanki ağzımda öyle hissediyorum
pamukkizimm Ozie1993 33+3 aynı şeyleri yaşıyorum iki gündür. Göğüs kafesim daralıyor nefes alamıyorum sanki kaburga kemiklerim ağrıyor 😢
EylulHifaa pamukkizimm bizde 34+1 olduk bugün aynı şeyler bende de var nefes almak artık beni çok yoruyor nefes alırken kalbim daralıyoe gibi oluyor ve geceleri sanki gögüs kafesimdeki kemikler kırılacak gibi ağrıyor
1erkek1kizannesi 36.haftadayim zaman sanki gecmiyor. Ben de cok sıkıldım. Bebegim resmen vajinamda gibi asagi baski cok. Sanki kasiklarima ayaklarini dayiyor gibi bazen de. Hala kafa yukarida. Gece dönmek cok zor.
Ozie1993 1erkek1kizannesi benim de kafası döneli 2 hafta oluyo ama yürürken Zorlanıyorum baskı yapıyor bide belimde acayip Bi ağrı var adet ağrısı gibi
Busraaa12 Ozie1993 Erken doğum olabilir bende bu yüzden hastanede yattım benim ekstra kanamam vardı doktoruna danış canım
Ozie1993 Busraaa12 ay kanamam yok ama gününü beklemez diyorlar bana sabah beri belimde adet ağrısı gibi bi ağrı var